22 Eylül 2010 Çarşamba

amanında amanın kim gelmiş...



ilk heyecanımı yaşadım bir fikrimühim olarakdan ilk kargomu almış bulunmaktayım ve sizlere ROTAVİRÜS ü hakkında öğrendiklerimi yazmak istiyorum arkadaşlar bu virüs;
  1. şiddetli ishal,kusma ve ateşle kendini gösterir
  2. bu hastalıkla sıvı ve minarel kaybı yüksek olduğundan ciddi sorunlara yol açar
  3. 5 yaşına kadar neredeyse bütün çocuklar bu virüsle tanışır
  4. bu virüse bağlı olarak ishal olan çocuklar damar tolundan tedavi almak için hastanede tedavi altına alınırlar
  5. bu virüs çok dirençli olup objelerin üzerinde günlerce yaşayabilir
  6. ne kadar hijyende olsa bu virüsle başa çıkmaya yetmez

ROTAVİRÜS ünün tek düşmanı bebeklerin ilk 6 ayında bu aşıyı olmalarıdır.bu aşı ağız yoluyla alındığı içinde aşıdan korkan bebeklere rahatlıkla uygulanır.

Efendim benden bu kadar anladığımı anlatabildiysem ne mutlu bana hepinize sağlıklı günler dilerim


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Öncelikle özenle hazırlanmış bu sitenin yöneticilerine ardından buradaki güzel paylaşımlardan dolayı tüm arkadaşlara teşekkür etmek istiyorum. Siz arkadaşlarım için paylaşımlarım burada

netten kazan
oyun

Yorum Gönder