17 Aralık 2010 Cuma

Bir oyuncak poşette bir oyuncak ASKIDA


Selam arkadaşlar nasılsınız,


umarım herşey yolundadır bende öyle çok şükür 3 . ayımıza girdik bebişimle ve çok şükür mide bulantılarımda azaldı.Ultrasonda gördüm minicik bebeğimi çok güzel bir duygu RABBİM isteyenlere nasip etsin inşallah sağlıklı sıhhatli eli ayağı düz bi evlat inşallah.,



Sıra gelsin asıl mevzuya ASKIDA KAHVE adlı hikayeyi duymayan yoktur heralde

" Hani hali vakti yerinde bir bey bir kafeye gider ve iki kahve biri askıda der ve 1 kahve içip iki tanenin parasını ödedikten sonra gider daha sonra içeriye yoksul olduğu her halinden belli biri girer ve askıda bir kahve der sonra kahvesini içer ve para ödemenden çeker gider. "
Bu olay gibi bende sizden sevgilihttp://atolye-kedi.blogspot.com/ nin öğrencileri için bir oyuncak istiyorum Bir sizin yavrunuza birde onun öğrencileri için .
Arkadaşlar lütfen duyarlı olalım o yavruları sevindirelim çok durumumuz iyi olmasa da 1 paket balon yollayalım yada kullanılmayan ama iyi durumdaki oyuncaklarımızı.
Ptt kargoyla yollamamızı istiyor.
Gönderilecek adres:
Evren Yılmaz
Yıprak ilköğretim okulu
Afyon/dinar

16 Aralık 2010 Perşembe

İzleyenler

Arkadaşlarım beni izlemeye değer bulduğunuz için teşekkür ederim beni çok mutlu ediyorsunuz bende sizleri mutlu etmekadına bloğunuza gelmek istiyorum lakin bloglarınz çıkmıyo bazen google de aratıyorum çoğu kez ordada bulamıyorum .Eğer bloğunuzun adresini bırakırsanız çok memnun olurum.
Mesela 94. izleyenim BEDİS isimli sevgili misafirim senin bloğunun adresi gözükmüyor adresini bırakırsan sevinirim.

7 Aralık 2010 Salı

4 Aralık 2010 Cumartesi

Teşekkürler sevgili FİKRİMÜHİM im bugün çok güzel paketle beni sevindirdi.Nestle nesfit kırmızı benimki resmini çekmeyi unuttuğum için internetten alıntı

24 Kasım 2010 Çarşamba

beşik:))


Nasip olursa bebeğime böyle bir beşik yapmak istiyorum gerçi büyük bi beşik de alıcaz ama bunu oturma odasına getirdiğimizde yada mutfakta yanımda dursun diye istiyorum ama bunun için çeşitli iskeletler gördüm bambudan var demirden var tahtadan var bir türlü karar veremiyoruz sanırım Bursayı bi altüst edicez.

sevgili dokuztepe bloğunun güzel hanımının hediyeleri


12 Kasım 2010 Cuma

HERKESİN KURBAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN



RABBİM tüm müslüman alemine kurban ibadetini yapmamız için yardım etsin inşallah.Hepimiz kurbanlarımızı kazasız belasız keseriz ve görevimizi yerine getiririz umarı.
Allah kabul etsin şimdiden.Hayırlı cumalar

9 Kasım 2010 Salı

yeniden yine :))

artık yazı yazıp durumumu bildirmekten sıkıldığımı söylemeliyim ama ne bişey yapıyorum nede halim var yapmaya ve yayınlamaya ama çok şükür artık daha iyiyizzz.
Bugün doktor kontrolümüz vardı ve herşey yolundaymış artık teee 1 ay sonra gidicem arada bi aksilik olmazsa onun dışında mide bulantısı var feci şekilde onuda leblebi nohut limonlu su gibi şeylerle atlatabilirmişim hamilelere duyurulur .Ayrıca doktorum Kemal Bey in eşinle kavga da edebilirsin miden bulanınca demesi eşimide benide gülümsetti rahatlattı:gerçekten çok iyibir doktor.
Şimdilik son durum bu bebişde bende büyümeye çalışıyoruz .Bide BURSA LI BLOGCULAR TOPLANTISINA gelemediğim için çok üzüldüm yaa inşallah bi dahakine herkese burdan sevgiler

26 Ekim 2010 Salı



Selam kızlar

umarım herşey yolundadır ben bu aralar fenalardayım .Bi bebiş bekliyoruz bu yüzden biraz rahatsızım hastane doktor koşturuyorum .Umarım herşey yolunda gider ama bi sorun var felakat aş eriyorum ve canım YEŞİL ERİK istiyor.Bursa dayım acaba nasıl bulabilirim???
Eğer gittiğiniz markette rastlarsanız bana neresi olduğunu yazarsanız çok memnun olurum .

15 Ekim 2010 Cuma



Bu aralar biraz yoğunum nemi yapıyorum geziyorum:)))gelin kaynana bir olduk (MAŞALLAH) iki gün üst üste pek oturmadık nerdeyse hatta birazdan yine gidicez.
Herkese hayırlı cumalar ...

bi kaç kurdeleli havlu







3 Ekim 2010 Pazar

nişanımız vardı


dün gece merinos parkında hayat lokantasının teras katındaydık ve harika bi naişan törenimiz vardı . halamın oğlu nişanlandı. hopladık zıpladık yerimizde duramazdık Rabbim hayırlısıyla tamamına erdirsin ve mutlu olsunlar inşallah
fatih abime ve ayşe ye mutluluklar

1 Ekim 2010 Cuma

REKLAMMM

reklma girsin istemezdim ama benim küçük fıstığım,yaramaz cadım,elbiselerimin ortağı canım kızkardeşimin bloğu var ziyaret ederseniz sevinirim:
http://rabia-delikizinokulgunlugu.blogspot.com/
abla yüreği işte dayanmıyo kimse beni bilmiyo daha yeniyim diyodu.belki ilginizi çeker sizinde
hadi benden sana bi kıyak başımın püslüllü belası:)))

29 Eylül 2010 Çarşamba

yeter 2002 yapımı

dün gece izledim harkaydı gerçi sonunu izleyemedim ama int den izlicem şimdi

27 Eylül 2010 Pazartesi

:)))


24 Eylül 2010 Cuma

DEVİR EŞE DESTEK DEVRİ



Önceden ninelerimiz nasıl çalışırlarmış dedelerimizin ardında önce tarlaya sonra eve gel hayvanlar yemek ev işi çocuklar oda yetmezmiş gibi ekmek yap bütçeye destek ol salça yap tarhana yap dışarıdan parayla alma.
Ya şimdi herşeyimizi dışardan alıyoruz bi onların maaşıyla peki adamcağz bu devirde nasıl yetişşsin diyodum ki artık yetişemez oldu malesef peki ben ne yapmalıyım dedim???

kpss ye hazırlansam örtümü çıkarmak ölüm gibi geliyo bana resmen diri diri kesiyorlar zaten üniverste sınavlarında çektiğim yetiyodu.açıköğretimden başladım ilk sınav şansızlığıma uludağ ünv de çıktı asker zoruyla aştık başımızı ee ne beklersin benden artık başarımı ??? herşeyi o dakka unuttum ve ünv. bıraktım .Eşim biraz kıskanç o yüzden dışarıda çalışmamı da istemiyo çünkü fabrikalarda çalışan kadınların ne çektiğini kendisi görüyo...
bende düşündüm taşındım iki yıl kurdele nakışı kursuna gittim evde bunları yapmaya başladım çok şükür sipariş de aldım ama yetiremedim birde buraya koymak istedim resimlerini belki ilgilenenler olur.
Bunların fiyatları dışarıda ne kadar tam bilmiyorum ben maliyetini hesapladım ve bu bana yeter diye fiyat koydum pahalı diyenler olur mu bilmiyorum ilgilenler olursa maalesef kargoyu karşılayamıyorum bunuda peşinen belirteyim
Hadi bakalım rast gele diyip atılayım internet ortamına

boncuklu havlum 25 tl



bonculku havlunun arkasın ama pembe boncuk biraz boyuyor o yüzdewn beyaz ip biraz pembeleşti sonrasında bende söylemesi

bohça takımı 30 tl



kurdele nakışlı havlunu arkasına kumaş tela yapıştırdım temiz olsun diye
bohçanın kenarlarını elimde zincir işi yapıp boncuk diktim aralarına

22 Eylül 2010 Çarşamba

belirtmeyi unuttum

Sevgili FİKRİMÜHİM efendi geçmiş bayramımı kutlayıp ayrıca şekerimide yolladığın için çok memnun oldum teşekkür ederim

amanında amanın kim gelmiş...



ilk heyecanımı yaşadım bir fikrimühim olarakdan ilk kargomu almış bulunmaktayım ve sizlere ROTAVİRÜS ü hakkında öğrendiklerimi yazmak istiyorum arkadaşlar bu virüs;
  1. şiddetli ishal,kusma ve ateşle kendini gösterir
  2. bu hastalıkla sıvı ve minarel kaybı yüksek olduğundan ciddi sorunlara yol açar
  3. 5 yaşına kadar neredeyse bütün çocuklar bu virüsle tanışır
  4. bu virüse bağlı olarak ishal olan çocuklar damar tolundan tedavi almak için hastanede tedavi altına alınırlar
  5. bu virüs çok dirençli olup objelerin üzerinde günlerce yaşayabilir
  6. ne kadar hijyende olsa bu virüsle başa çıkmaya yetmez

ROTAVİRÜS ünün tek düşmanı bebeklerin ilk 6 ayında bu aşıyı olmalarıdır.bu aşı ağız yoluyla alındığı içinde aşıdan korkan bebeklere rahatlıkla uygulanır.

Efendim benden bu kadar anladığımı anlatabildiysem ne mutlu bana hepinize sağlıklı günler dilerim


21 Eylül 2010 Salı

17 Eylül 2010 Cuma

TRAFİĞE İLK YANLIZ ÇIKIŞIM






ehiyetimi alalı 1-2 ay oldu ve sürekli eşim yanımdayken kullanıyordum ama geçen gün ilk defa çıktım tek başına .gerçi arabada hatim ettim kesin annemde beni yolcu ederken pencereden hatim etmiştir...

eşimi almaya iş yerine gittim bu eski işyeri için şikayet dilekçesini halletmeye.

yani artık arabayı yerinde annemle bizi evde bulana aşk olsun:))

gerçi hala biraz yamuk park ediyorum ama kadınız sonuçta illa belli etcez dimi:)))

16 Eylül 2010 Perşembe

HAYATIMIZDAKİ İLK DAVA



Bugün yorucu bir gündü eşim parasını düzenli ve tam alamadığı için işinden istifa etti ve yeni bir iş buldu.Fakat eski patronu iki maaşımızıda vermiyor zaten çıkanlarında parasını ödemedi ve herkes dava açıyor.
Bizde ilk iş olarak çalışma ve sosyal güvenlik kurumuna gidip dilekçemizi verdik.10-15 gün içinde sonuç gelirmiş ama bizim eski patron ödemiyeceği için yargıya gidicekmişiz bizde maddi manevi na kadar tazminat alabiliyorsak almayı planlıyoruz.
Çünkü bayramda boynumuzu bükük bıraktı bayramlık gömleği bile kayınvalidem aldı zekatımızın tamamını bile ödeyemedik böyle olunca Allah yardımcımız olsun inşallah.
Bu konuda bilgisi olan sayın arkadaşlarım bu süreçde yapabileceğimiz bişey var mı????

15 Eylül 2010 Çarşamba

çok şükür aranıza döndüm







Sabah eşimi işe yolcu ettikten sonra arkasından duamı ettim .






sonra uyumak için gittim yatağıma saat daha 6:30 uyuyayım 9 a kadar ama yok ne mümkün döndüm durdum sonra kalktım işimin başına koyuldum hatta yatağımı bile toplamadım gözüm uykuda.










yok dedim olmıcak böyle pencereleri açtım yatağımı topladım kahvaltımı yaptım.yine oturdum havlumun başına.Sonra pazara gitiim birazdanda yemek hazırlayıp eşimi beklicem inşallah

hapinizin geçmiş bayramı mübarek olsun inşallah güzel geçmiştir

bu arada hasılat nasıl eşimle her eve dönüşümüzde ceplerimizi boşalttık sonuç mükemmel

belki bi fikir verebilir;



örtülerimizin daima ütülü olmasını isteriz fakat onları ütülü tutmak biraz zor bende fikir annesi olan teyzemden gördüm ve askıyı yapıştırdım gardırobumun iç kapağına örtülerin etiketlerine de küçük bi çengelli iğne ve oldu bitti

şu anda okuduğum kitabım


şunu belirtmeliyim ki Mevlana hazretlerinin hakkında hiç bişey bilmiyormuşum:((

çarşıdan aldığım elbisem 10 tl



aslında giyipde göstermek isterdim ama eşimden yasak olduğu için :)) böyle gösterebiliyorum

merinostan aldığım tişört 5 tl


1 Eylül 2010 Çarşamba

dün merinostaydık






fotolar çok net değil ama dün gece eşimle merinosa gittik heryer çok güzeldi bayram erken gelmiş onlara.çoluk çocuk herkes gelmiş önce yayıldık çimenlere sihirbazın gösterisini sonra karagöz ve hacivatı en sonda aşkla maşukun oynamasını izledik ve çok eğlendik.
sizlere tavsiyem bursa da oturan merinosa gitme fırsatı olna gitsin ama bir gazete kağıdı alın altınıza çimenlere oturmak istemesemde sonra oturdum
birde çekirdeğinizi alın o kadar çok satan varki çekirdek çitlemeyenin burnunun dibine geliyolar
tabi baloncuları unutmamak lazım zırlayan çocukların dibinde biten
ama herşeye rağmen çok güzeldi


çanta satmaya uğraşan gençler


hayatımda ilk defa yediğim macun







Merinos şenlik yeri dibi olmuş











28 Ağustos 2010 Cumartesi

üzgün,mutsuz.yorgun

Bi haftadır doktorlardayım size mutlu bi haber vermek için sabırsızlanırken kötü bişey oldu.
Önce hamile olduğumu öğrendim ilk bebek ve ilk torun heyecanı herkesi kasıp kavurdu.Düşler teleşlar derken bebeğimi kaybettiğimi.
Doktorum üzülme en azından hamile olabiliyorsun diye teselli versede çok garip bi his sonrasında gelen hayal kırıklığı,ağlama krizleri bebek kelimesi duyamama...
Neyse ALLAH sağlık sıhhat versin temennileri
işte bu kadardı bu haftam:(((

21 Ağustos 2010 Cumartesi

bloğumu takip edenlerden çok üzgünüm ramazan dolayısıyle kapalıyız:))))
şaka şaka biz gezmekten tozmaktan eve pek uğrayamıyoruz bugünde nasipse anneme yemeğe gidiyoruz hepinize hayırlı iftarlar.
Allah a emanet olun

11 Ağustos 2010 Çarşamba

9 Ağustos 2010 Pazartesi

kuzenlerle sabah kahvaltı

Dün sabah kuzenlerle inegöl yolunda ümitalan köyünün üst tarafına muhtarın yeri adlı harika bi yer var oraya kahvaltıya gittik gözlemeler,reçeller,cevizler,ne vardı neler daha saymıyım
harikaydı resmen
Ordanda barajın yanındaki bi at çifliğine gittik yukardaki köpeğinde küçük göründüğüne bakmayın bizi yabancı gördü 100 metre öteden havlamaya başladı yaklaştığımızda kulübeden bit çıktı zinciri koparttı sandım ama felekat yanihavlaması


Artık yarışa çıkmıyorlar ama zamanında çok yarışmış ingiliz atlarıymış veee maşallah çok büyüktüler ne yalan söyliyim biraz korktum







Kuçu kuçulara bayıldım