27 Nisan 2011 Çarşamba

KIZIMIN CİCİLERİ

Hastane çıkış takımı.Kumaşı antibakteriyel hemde yumuşacık



Benim anneannemin kızıma ördüğü yelek.





Değişik boylarda badileri











Ponponlu battaniyemiz
















Diger bi hastane çıkış takımı.











Şampuanları biberonu çorapları mendilleri


















Ayakkabıları















İlk tulumu





















çok beğenerek aldığım kışlık kazağı



















Yeleği

























Buda montu
















Henüz kapsamlı bi alışverişi çıkmadık .Bunlar gezerken alıp kenara koyduklarımız nasipse bu haftasonu anneanne ve babaanneyle çıkıp beşiğini ve eksiklerini almayı planlıyoruz.

Rabbim tüm isteyenlere bu güzel duyguyu tattırsın inşallah onun kıyafetlerine bakmak bile insana mutluluk veriyor...










10 yorum:

Ülkü dedi ki...

Merhaba, sağlıklı günlerde giysin inşaallah.
Fazla birşey almanıza gerek yok bir o kadarda hediye geliyor hiç giymediği şeyler oluyor çünkü hızla büyüyor :)
Sağlıcakla kucağınıza alırsınız umarım.Amin.

yenigelinceyizi dedi ki...

Merhaba,
inşallah iyi günlerde giydiririm aldıklarımı ama yinede napıyım anne yüreği dayanmıyor.Ya eksik bişeyim kalırsa ya aldıklarım yetmezse diye kendimi frenlemeye çalışıyorum açıkcası.
Doğru söylüyorsunuz hediye de çok geliyor.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Amin amin amin...

Ülkü dedi ki...

Rica ederim hele ayakkabı onlar boşa yürürken bile evde ayakkabı giydirmeyin deniyor çıplak ayakla daha rahat yürüyorlar :) Sen frenle kendini bir an önce :)

yenigelinceyizi dedi ki...

çok güzeller ben onları daha çok patik yerine ayakları üşümesin diye düşünerek aldım.

Ülkü dedi ki...

Ay canım ya, sanki hevesini kırıyor gibi hissettim bir an :) istediğini al içinde kalmasın ama demek istediğim zaten zamanla anlayacaksın nelere daha çok ihtiyacın olacak o zaman alırsın yanlış anlama lütfen :)

yenigelinceyizi dedi ki...

yok yok yanlış anlamıyorum merak etmeyin.benim tecrübeli annelerin dediklerine ihtiyacım var.benim annem ticaretle uğraşıyor birazda onun sayesinde aldıklarım var yani . haa aldım ama olmadı hediye götürürüm ya değiştiririm diye yani.
olmadı yetmedi sizden takviye etcez zaten nede olsa ikimizinkide kız:))

Ülkü dedi ki...

Bende hediye götürürüm dedimdi biraz ayırdım onlarında duruyor bir kısmı :)
Ki ben sadece 2 tane aldım herşeyden sonra ne kadar sıklıkta yıkarım bakarımda ona göre takviye yaparım dedim oo dünyanın hediyesi geldi pek birşey almaya gerek kalmadı :)
Takviye ederiz tabi önemli olan sağlıkla gelsin kızımız :)

yenigelinceyizi dedi ki...

herşeyin önemlisi sağlıklı olması tabi.kıyafet almıcam artık zaten ama anneanne ve babaanneden ben sorumlu değilim:))

Üfürükten Prenses dedi ki...

montuna bayıldım,çok süslü bir kız olacak..
bir sürü ayakkabı ,onlarca cici aman aman çok şanslı çoook :)

yenigelinceyizi dedi ki...

çok teşekkür ederim .eğer annesine çekerse çok süslü olucak bakalım hayırlısı.
maşallahı var gerçekten çok şanslı ...
umarım daha güzelleri sizin olsun:)

Yorum Gönder