4 Kasım 2011 Cuma

BİZ GELDİKKK..


Çok uzun zaman oldu yazmayalı demiyim bari tam 4.5 ay olmuş bloğuma uğramayalı.Ama geçerli bi sebebim var .Beni affedin...
Kızımı kucağıma alınca herşeyi unuttum. aaaa benim bşoğum varmış:))
Şaka bi yana bıdıkla uğraşmak beni epey yoruyo maşallahı var kendisi durmak yorulmak nedir bilmiyor...
Doğumum 27 haziran sabahı 11 de sezeryanla kızım dünyaya geldi.Doğduğunda yaklaşık 3 kilo 45 cm kadardı.
Kızım şu anda 4.5 aylık ve artık bizimle oyunlar oynayıp gülücükler saçıyor etrafına .
Normalde resimlerini koymak istemiyorum ama yinede kararsızım ne yapsam bilemedim.

7 yorum:

fatma dedi ki...

merhabalar postuma yorum bırakmıştınız.bende burdan karşılık vermek istedim.güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.bebeğiniz hayırlı olsun.bende yakın zamanda gectım aynı yollardan benim oğlum 15 aylık.fırsat buldukca görüşmek dileğiyle

papatya dedi ki...

Allah bagi$lasin guzelim, hayirli bir evlat olur in$aallah.

yenigelinceyizi dedi ki...

teşekkür ederim canım .cümlemizin evlatları hayırlı olur inşallah...

Adsız dedi ki...

güle güle büyüt bebeğini...hayırlı olsun..bu arada bide hoşgeldiiinnnnnnn

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun güle güle büyüt bebişiii..hoşgeldinnn

Unknown dedi ki...

Allah uzun ömür versin bebişine canım..
Sevgiler.
takibindeyim.

yenigelinceyizi dedi ki...

çok teşekkür ederim arkadaşlar bu arada biraz geç oldu kusura bakmayın

Yorum Gönder