28 Ağustos 2010 Cumartesi

üzgün,mutsuz.yorgun

Bi haftadır doktorlardayım size mutlu bi haber vermek için sabırsızlanırken kötü bişey oldu.
Önce hamile olduğumu öğrendim ilk bebek ve ilk torun heyecanı herkesi kasıp kavurdu.Düşler teleşlar derken bebeğimi kaybettiğimi.
Doktorum üzülme en azından hamile olabiliyorsun diye teselli versede çok garip bi his sonrasında gelen hayal kırıklığı,ağlama krizleri bebek kelimesi duyamama...
Neyse ALLAH sağlık sıhhat versin temennileri
işte bu kadardı bu haftam:(((

10 yorum:

neval dedi ki...

oy oy oy geçmiş olsun bacım

Unknown dedi ki...

Canım sağlık olsun,üzülme doktorun söylediği gibi Onu veren Rabbim başkasını da verir..Ben de yaşadım aynı şeyi,insan yıkılıyor,hiç görmemiş de olsan,içinde yaşayan bir varlığı kaybetmek çok acı,seni anlayabiliyorum,fakat hayat devam ediyor.İnşallah en kısa zamanda sağlıklı bir bebek dünyaya getirmek nasip olur..Allah yar ve yardımcın olsun canım..Dua ile..
Ayrıca reklam gibi olmasın ama,ben bloguma anneannemin hikayesişni yazmıştım,yaşadığı sıkıntılar,eğer okuyabilirsen oku derim,bir nebzecik de olsa rahatlatır belki seni..Allah'a emanetsin..

BaharYeli dedi ki...

Gecmis Olsun.

Rabbim en kisa zamanda yeniden hamile olmayi nasip eder, Insallah

Adsız dedi ki...

allahım hayırlısını versin..her şerde bir hayır vardır....ilk zamanlarda düşen bebek sağlıksız bebek derler..üzülme allah birdaha nasip eder inşallah....üzüntüde yeniden hamile kalmayı engelleyebilir...iyi düşün iyi olsun..yarabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın..(amin)

Mutluanne dedi ki...

Çook geçmiş olsun
inşallah ilerde rabbim boy boy evlatlar nasip eder sizlere..Her şeyin hayırlısı

yenigelinceyizi dedi ki...

sevgili NEVAL teşekkür çok ederim.
nedense ilk yorumun senden geleceğine hiç şüphem yoktu zaten yorumlarında benden ses seda çıkmayınca hemen hayırdır deyip merak edişinden :)))

sevgili UMUTSEPETİ seninde yaşadığın gibi hiç görmedim ama içimde yaşadığını benim canımdan bi can olduğunu anladım ama napalım yine olur inşallah
sevgili SEVGİ teşekkür ederim canım iyi dileklerin için inşallah hayırlısıyla anne olurum
sevglili CEYLAN teşekkür ederim canım saol.düşük için öyle diyolar sağlıksız bebek düşermiş doğrudur tam anlamıyla sağlıklı bebekler kadar direnç gösteremediği için olabilir.iyi dileklerin için saol amin.
sevgili UTKUNUN ANNESİ çok teşekkür ederim Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun hayırlısıyla inşallah.
HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN BİR TEK CÜMLE DAHİ İNSANI ÇOK MUTLU EDİYOR.İYİKİ VARSINIZ...

Mutluanne dedi ki...

İadeyi ziyaretiniz için teşekkür ederim aynı sorun bende devar izleme yapamıyorum
sık sık görüşürüz inşallah.Umudunuzu asla ama asla yitirmeyin
sevgiler

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun imtihan dünyasında beterinden korusun rabbim allah hayırlı ömürlü ,hayırlı evlatlar nasip etsin insallah selam ve dua ile..

Ömer Tuna dedi ki...

Çok geçmiş olsun aynı acıyı paylaşan biri olarak iyi anlıyorum sizi. Ama inanın doktorun dediği çok doğru bazen olumlu tarafından bakmak gerekiyor . O kadar yıpratırken , kendimi 1 sene sonra tosunumu kucağıma alırken buldım. İnşallah sağlıklı bir bebekle mutluluğunu dahada artar.

yenigelinceyizi dedi ki...

sevgili UMUT UN ANNESİ en sıkı takipçinim artık:))

sevgili ASUMAN ÖZEL çok teşekkür ederim iyi dileklerine katılıyorum amin.

sevgili ÖMER TUNA sende biliyorsun yaşadıklarımı çok saol desteğin için

Yorum Gönder