26 Mayıs 2010 Çarşamba

birsürü kurs

26 mayıs itibariyle 24 yaşından 1 gün almış durumdayım ahh yaşlılık ahhh....
Evladım ben senin yaşındayken diye cümleler kuruyorum ve felaket yorgunum.
Bu aralar kurslarımın bitme vakti yani tatilimin bir an önve başlamasını iple çekiyorum kasım ayında başladığım ev mefruşat kursu bitmek üzere şimdide sergi telaşına giricez.

Veeee ehliyet kursumunda yazılı sınavını geçtim motor dersinden 98 alarak gerçi çok şaşırdım bi daha bi daha baktım çok şükür doğru.Şimdi direksiyon sınavı kaldı inşallah onu da geçerim gerçi henüz belli değil tarihi ama sanırım 30 mayıs da


Tabii bide tecvid dersim var bakalım o ne zaman biter
Aa herşeyden önemlisi koşturmaca hoşuma gidiyor.Ordan gelip oraya yetişmek kanter içinde diğer kursa varmak bişeyler başarmak çoook güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder