31 Mayıs 2010 Pazartesi

Israil malları
Arkadaşlar işte israil'in malları Maxicep.com -
Israil malları
1- NOKİA
2-MC DONALDS
3-VAKKO
4-PROFİLO
5-CARREFOUR
6-KOMİLİ
7-SARALLE
8-PANTENE
9-ELİDOR
10-RECOİCE
11-BLENDAX
12-DOVE
13-LUX
14-CLEAR
15-İPANA
16-SİGNAL
17-COLGATE
18-ORKİD
19-CİF
20-VİM
21-DOMESTOS
22-REXONA
23-COCA COLA
24-FANTA
25-PEPSİ
26-YEDİGÜN
27-FRUKO
28-SPRİTE
29-SENSUN
30-SCHWEPPES
31-TURKUAZ
32-LİPTON
33-TANG
34-CAPPY
35-ARİEL
36-OMO
37-YUMOS
38-ALO
39-ACE
40-RİNSO
41- SANA
42-KENT
43-KNORR
44-MAGNUM
45-PANDA
46-ALGİDA
47-CARTEDOR
48-CORNETTO
49- DANONE
50-VİVİDENT
51-FİRST
52-CALVE
53-NESTLE
54-NESCAFE
55-NESQUİK
56-KİTKAT
57-MİLKA
58-JACOBS
59-MİLKYBAR
KULLANIP KULLANMAMAK HERKESİN KENDİ VİCDANINA KALMIŞ ARTIK BENDEN BU KADAR (ALLAHA EMANET)


maalesf ki yapılan en güzel maddeler severek kullandığımız ürünler ama onların. peki biz niye iyi işler, iyi ürünler çıkarmayalım ve ülkemize katkı sağlamayalım.haydi kızlar iş başına

8 yorum:

Dilek dedi ki...

Yazinizi cok beyendim bunu koyalayip e-mail olarak gönderbilimmiyim ALLAh rizasi iicn ben almanyadan Dilek

yenigelinceyizi dedi ki...

elbette dilek hanımcım hatta çok memnun olurum ne kadar çok insana ulaşırsa o kadar iyi olur hayırlı günler

Unknown dedi ki...

Bu konuda çok haklısınız söylenecek söz bulamıyorum kınamak yetermi acaba,değişen ne oluyor.RABBİM KAHHAR ismiyle kahretrsin inşaallah.Cnm sergi akşam yanlış degilsem 7_8 'e kadar açık perşembe akşamı bitiyor. SEVGİLER ALLAHA EMANET OLUN.

yenigelinceyizi dedi ki...

Rabbim tez zamanda onların bunu ödetsin ve yaptıkları burunlarından gelsin beddua etmem kimseye ama bunun karşısında kendimi tutamıyorum.Rabbim nasıl biliyorsa öyle yapsın onları

Unknown dedi ki...

Cnm sizinle tanışmayı bende isterdim,ama ben bugün gittim bir daha gidebilirmiyim bilmiyorum.Belki yakın oturuyoruzdur, Yıldırım'ın neresinde, ben kaplıkaya da oturuyorum belki başka bir zaman tanışmak nasip olur.Sevgiler:))

yenigelinceyizi dedi ki...

bende birazcık kaplıkayadayım yani mimarsinanda barışmançonun karşısında A.V.P. nin arkasında

Mukaddes Sezer dedi ki...

Merhabalar blogun hayırlı olsun :)bursalı bir blogcu olarak aramıza hoş geldin canım .İsrail konusunda uyanık olmaya ve duyarlılığına gönülden katılıyorum ..Ama nette dolaşan bu listelerde çok sağlıklı değil gibi geliyor bana .Sevgiler arkadaşım

yenigelinceyizi dedi ki...

İyi dileklerin için çok teşekkür ederim yeni bir blogcu olarak hoşbulduk.Listeye gelince ina hiç bir fikrim yok kesinliğinden internetten aldığım bir bilgi eğer bildiklerin varsa payşalırsan sevinirim. hoşçakal

Yorum Gönder