17 Temmuz 2010 Cumartesi







çantımı 25 tl ye meridyenden aldım sizce nasıl?

8 yorum:

Swotpisces dedi ki...

Gayet şık, güle güle kullanın.

yenigelinceyizi dedi ki...

teşekkür ederim sevgili öğretmenim
ben nedense başkalarının duygularına kendimden daha çok değer verdiğim için çantayı beğeninize sundum :)

makcig dedi ki...

Merhaba.Tatlım bu hafta cumartesi kahvaltısında buluşacağız.Henüz kaçırmadın bekliyorum.

yenigelinceyizi dedi ki...

kısmet bakalım bu sefer tanışabilecek miyiz? gelemezsem iyi eğlenceler sizlere

zoitsa dedi ki...

bence çok şık ...herşeyde kullanılabilir..

neval dedi ki...

çok takılası ,güle güle giy

yenigelinceyizi dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim
çantam daha bi güzel göründü gözüme:)

Nilgün Komar dedi ki...

ne çok giderdim meridyene ahhh anılarım canlandı.. :)
buluşma cumartesi şekerim kaçırmadın henüz.. bekliyoruz gel.. celebi74@gmail.com
bana mail at irtibat bilgileri yollayayım sana... muck...

Yorum Gönder