26 Temmuz 2010 Pazartesi

cumartesi sabah 8 de çıktık yola tabii yeni heves arabayı ben kullandım saolsun eşimde direk bana bıraktı koltuğu.

Bandırmaya vardığımızda 9:30 gibiydi gittik simit sarayına güzel bi kahvaltı yaptık oyalanmadan tekrar yola koyulduk turan köye doğru .

Yollar feci bozuk ve dar gideceklere söyliyim.neyse vardık köye bi kaç ev var kiralık gerisi herkes almış arsasını yapmış villasını ohhh keyif çatıyo .

Sorduk bi kaç yere oda arıyoruz varmı evet diyolar 1 gece kalıcaz diyince hayır yok diyolar Allahım sinir olduk neyse çıktık ordan ilhanlar köyü var oraya geçtik ordada bi yer bulduk pek içimize sinmedi koyulduk narlıya;

yine iki kişiyiz diye vermiyorlar çok kişi= çok para .

Dolanırken asya apart pansiyon u bulduk çok şirin denize sıfır bi yer ama iki aile önceden rezervasyon yaptırmış saaat dörde kadar beklicem dedi ordaki kız neyse aldık kartını sonra aradık ama aileler gelmiş .
ordan geçtik ocaklara orda kesin buluruz gözüyle:((((
saat 12:30 gibiydi ocaklara vardık başladık bir gecelik kalmaya bir yer aramaya
belkide 50 yere sorduk bunları 20 si önce odasının boş olduğunu söyleyip sonrada 1 gece kalcağımızı öğrenince odam yok diyenlerdi.
Sinir olduk güneşin aldında 3 saat kadar aradık otele gittik orası verir diye otelde vermedi yapcak bişey yok dedik ve ayağımızı suya sokamadan vardık bursaya. Ama diyorum ki odası olduğu halde bize vermeyip daha fazla kalacak müşteriyi bekleyen ev sahipleri Allah sizi nasıl biliyosa öyle yapsın acaba o gece o evlerin hepsi 1 haftalık müşterilerle doldu mu yoksa elinde kaldı mı???????
bizde harmancıkta kaplıcalaro olan komşularımızın yanına geçtik ILICAKSU HAMAMLARI belki bilen vardır orda kocaman bi havuzda doyasıya yüzdük
ee dedize giremedik diye pes mi edice haftasonu eğercede bir yer ayarladık inşallah orada deize gireriz



P.S:o sıcağın altında saatlerce ev arayan ve ben istiyorum diye vazgeçmeyen sevgili eşim ,canım sevgilim benim için yoruluyorsun kıyamam sana seni çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder