3 Ağustos 2010 Salı

ARKADAŞLARIM CANLARIM CİĞERLERİM SİZLERDEN KÜÇÜK BİR RİCAM VAR

Herkesin hayatında küçük mutlulukları vardır.Kimisi bir kedinin miyavlamasından,kimi bir bebeğin agulamasından,kimi bir çiçeğin kokusundan ....
Acaba sizinde küçük mutluluklarınız varmı ve benimle paylaşır mısınız sevgili sessiz kahramanlarım...
Sizi hayranı olduğum ,kestele konuşmasını dinlemek için koşa koşa gittiğim ve nefes nefese fotoğraf çektirdiğim İKBAL GÜRPINAR ın küçük mutluluklar şiirini armağan ediyorum ve ilk küçük mutluluğumu yorumlara bırakıyorum.


SİZLERİ SEVİYORUM...

3 yorum:

yenigelinceyizi dedi ki...

Akşam saat 6:30 olduğunda kapıda eşimi karşılamak benim içimi kıpır kıpır yapan,Rabbim e şükrettiğim en güzel anım
Hadi bakalım sizlerden yorumlarınızı bekliyorum

neval dedi ki...

goncamın gözlerine bakıp orada kendimi bulduğum an , boncuklarımı doğduklarında kucağıma verdikleri anlar sana da kısmet olur inş.

Swotpisces dedi ki...

Şimdilik bloğum yeni olduğu için, yayınladığım postlara gelen şirin yorumlar ve izleyici sayımın artması. :)))

Yorum Gönder