1 Haziran 2010 Salı


Dünkü gemi olayından sonra gece saat 3 kadar gözüme uyku girmedi kim bilir ben böyleyken onların aileleri nasıldır eşleri,çocukları,kardeşleri RABBİM onların yardımcıları ol.Geride kalanlar bir an önce yuvalarına sağ salim dönsünler inşallah.

Ben bi yatak odası bi oturma odası mekik dokudum sabaha kadar.Eşimi de rahatsız etmek istemedim ama gide gele adamıda uykusuz bıraktım.

Sabah ta saolsun(!) sucu sayesinde uyandım bi daha yattım telefonum çaldı aaaaaa dedim bari kalkayım.
Kahvaltımı yapıp merinosta ki sergiye gideyim ,bol bol fotoğraf çekip yarında kurstaki arkadaşlara göstereyim.

İzleyenlerim yorum bırakanlarım ziyaretçilerim beni çok mutlu ediyorsunuz çocuk gibi kaç kişi olmuşuz diye her gün bakıyorum.Allah razı olsun sizleri seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder