25 Haziran 2010 Cuma

ALKIŞLANACAK SÖZLER

Alfabe:
Bu yıl okula başlayan bir ufaklık için kuvvetli bir moral alkışı ile başlayalım. Daha ikinci gün: 'Örrrtmenim, taa evden buraya tel çizmeye mi geldik, hep yumarlak mı yapcaz, harf felan öretmicen mi?' deme cesaretini gösterdiği için.



Yaz Okulu
Bir alkış da annesine yaz okulunu kazandığı müjdesini veren üniversite öğrencisine gelsin. Bu yaratıcılığa şapka çıkartılır






Hugo'lar Beşledi
Bir alkış da lisede edebiyat kitabından bir metni tüm sınıfa sesli olarak okurken;V. Hugo'ya 'Beşinci Hugo' diyen arkadaşımıza gelsin.









Ne Zaman?
Evdeki küçük kardeş karne almıştır. Fakat birçok zayıf notu vardır. Anne; baba ile ağabeyi kenara çekip uyarıları sıralar:'
Sakın çocuğun moralini bozmayın, sakın kötü bir şey söylemeyin.' Uyarılar özellikle babaya yöneliktir;
'Hele de sen, sakın çocuğun gururunu kırma.'Baba daha fazla dayanamaz ve sorar:
'Karne için ne zaman özür dileyeceğiz?'








Lamba
Genç kadın gece evine giderken yolun tenhalığından olsa gerek kırmızı ışıkta geçer. Ardından yurdum polisine alkışı hak ettirecek anons gelir:'Bacım o geçtiğin gece lambası değildi, çek sağa.'





Elektrik
Banyo yaparken elektrikler kesilde bende karanlıkta kalınca korkmaya başladım anne konuş benimle dedim.Annem konuşmaya başladı:
dün gece rüyamda dedeni gördüm mezarın başına gittim kalktı mezardan ban bişeyler diyodu derken ağlamaya başladım annemse kahkahalarla gülüyordu




BUNLARA KOCAMAN ALKIŞ

(internetten alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder