4 Haziran 2010 Cuma


HERKESE HAYIRLI CUMALAR

Cumanız mübarek olsun umarım güzel bir gün geçirirsiniz.Nedense bi uyuşukluk var üstümde.Sabah hiç kalkasam gelmedi niye böyle oluyorum ya


Dün son direksiyon dersime girdim maalesef bayan hocanın işi varmış erkek hocayla ders yaptık eşimin ricasıyla illa bayan hoca aradık) dersten çıkıp eve yürüdük ee tabi birazcık yorulduk.
Bazen düşünüyorum da birazcık ayran gönüllüyüm ehliyetim olsun benden mutlusu olmaz diye düşünüyorum aman bir hafta sonra olcak inşallah ama ben yine bi yerlerden bişey bulurum kendimi üzecek niye böyleyim ya yine herşey dört dörtlük olsun istiyorum ya bide tam olmasın
sanki ne olur ama....
hep derdim diz üstü bilgisayarım olsun tamam var yina canım sıkılıyo şimdi gözümde araba var acaba onu alınca olcak mı:))
Küçük şeylerdende mutlu oluyorum aslında ama hevesim çok çabuk geçiyor bi fotmül var mı geçmesin yani sürekli canım sıkılıyo canım sıkılıyo eşimin başını ağrıtıyom(tabi o duymasın) ama doğru.
Mutlu olacağım bir sürü şey varSTRONG>DIV>
1-sağlıklıyımSTRONG>DIV>
2-mutlu bir yuvam varSTRONG>DIV>
3-etrafımda beni mutlu etmek için pervane gibi dönen harika bir EŞİM varSTRONG>DIV>
4-evim varSTRONG>DIV>
5-anlaştığım ve beni kızı gibi seven kayınvalidem varSTRONG>DIV>
6-iki ailemde benim yanımda duruyor ve bana destek oluyorlar daimaSTRONG>DIV>
7-uğraştığım ve yapmayı bildiğim bir sürü el sanatları varSTRONG>DIV>
bu liste böööööyle uzayıp gider.Umarım halcazıma bi çare bulur ayran gönüllülükten bir an önce vaz geçerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder